Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie produktów w stanie nienaruszonym na adres Sklep Zielarsko-Medyczny 03-127 Warszawa ul.Światowida r.
Ćmielowskiej lok.82 wraz z dopiskiem na przesyłce "REKLAMACJA" oraz dołączonym paragonem fiskalnym lub fakturą którą klient otrzymał wraz z zamówionym towarem.
Klient obowiązany jest do należytego zabezpieczenia zawartości odsyłanej paczki.
Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.
Paczki wysłane za pobraniem nie będą odbierane.
Po otrzymaniu paczki zwrotnej stwierdzenia prawidłowej jej zawartości i stanu produktów, w zależności od woli klienta nastąpi zwrot należności na wskazany numer konta bankowego lub wymiana produktu.
Zwrotowi podlega równowartość ceny zwracanego towaru bez kosztów przesyłki.
Powyższe ustalenia nie dotyczą zwrotu produktów leczniczych i wyrobów o których mowa w Ustawie z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne, mogą być jednak reklamowane w przypadku wad jakościowych lub nieprawidłowego ich wydania.